امروزه رسانهها به عنوان يکي از ابزارهاي اصليِ انتقال و گسترش ارزشهاي فرهنگي و اجتماعي، در رفتار کودکان و نوجوانان و تغيير رفتار اجتماعي آنان، داراي نقش مهمي است. هدف پژوهش حاضر، بررسي تأثير رسانهها بر تربيت و رشد کودکان و نوجوانان است. بدين منظور، نمونهاي از والدين و کودکانِ شهر کرمان انتخاب شده و با پرسشنامهای که توسط محققان فراهم شده بود، مورد آزمون واقع شدند. نتايج نشان داد که بين ميزان استفاده از رسانههاي جمعي و رشدِ شناختي و اجتماعی. کودکان رابطه معناداري وجود دارد؛ امّا بين ميزان استفاده از رسانههاي جمعي و رشد عاطفي و روانی کودکان رابطه معناداري وجود ندارد.
شما می توانید این تحقیق که شامل 13 صفحه بصورت word هست از سایت دانلود کنید.....
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا