فایل بصورت word می باشد
مقدمه
گفتوگوهای کاری بین مدیران و کارکنان فقط به گفتوگوهای فرد به فرد بین آنها محدود نمیشود و لازم است که یکسری مسائل و موارد بهصورت عمومی و در قالب جلسات عمومی با کارکنان مطرح شود. اما سوال اینجاست که آیا نومدیران و کسانی که تجربه برگزاری و اداره چنین جلساتی را با کارکنان در چنته ندارند میتوانند بدون آمادگی ذهنی از عهده برگزاری چنین جلساتی برآیند. پاسخ به این پرسش بهطور حتم منفی است و به همین دلیل نو مدیران باید خود را برای برگزاری جلسات عمومی با کارکنان پیش از برگزاری آن آماده کنند. آنچه در ادامه خواهد مواردی است در این زمینه......
مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا